تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غذای مقوی بچه، خوراک گوشت و لوبیا

اگر به فکر تهیه غذایی مقوی برای کودک نوپای خود هستید به شما خوراک گوشت بره و لوبیا را پیشنهاد می کنیم.

اگر به فکر تهیه غذایی مقوی برای کودک نوپای خود هستید به شما  خوراک گوشت بره و لوبیا را پیشنهاد می کنیم. با ما همراه باشید.

غذای مقوی بچه، خوراک گوشت و لوبیا  مواد لازم برای 3 نفر
سیر ریز خردکرده                1 حبه پیاز ریز خردکره                   1 عدد کوچک هویج ریز خردکرده               1 عدد کوچک کرفس ریزخردکرده              1 ساقه روغن زیتون                       2 قاشق چایخوری گوشت بره خردکرده            250 گرم آب مرغ                            2 پیمانه پوره گوجه‌فرنگی                425 گرم لوبیا چیتی                      300 گرم جعفری ریز خردکرده          یک‌چهارم پیمانه
روش تهیه
سیر، پیاز، هویج و کرفس را در روغن تفت دهید تا کاملاً نرم شوند. حالا گوشت، آب مرغ و پوره گوجه‌فرنگی را به آنها بیفزائید و صبر کنید تا مواد جوش بیاید. حرارت را کم کنید و در ظرف را بگذارید. حدود یک ساعت بعد لوبیا را اضافه کنید. در ظرف را بردارید و یک ساعت دیگر صبر کنید تا گوشت کاملاً بپزد هنگام سرو، جعفری را به غذا بیفزائید. اگر آن را در یک ظرف مناسب نگهداری کنید و در فریزر بگذارید، تا سه ماه نیز قابل استفاده خواهد بود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غذای مقوی بچه، خوراک گوشت و لوبیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..