تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




متلاشی شدن خانه فساد در لویزان

رئیس کلانتری 102 پاسداران از دستگیری سارقین سابقه دار یک خانه فساد خبر داد.

رئیس کلانتری 102 پاسداران از دستگیری سارقین سابقه دار یک خانه فساد خبر داد.
 
به گزارش میزان، سرهنگ رضا صادقی پور گفت: ماموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران از طریق تماس مردمی از فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر و گرداننده خانه فساد در یكی از محله‌های لویزان آگاه می شوند.
 
وی ادامه داد: ماموران تحقیقات خود را آغاز كرده و پس از کسب دستور مقام قضایی وارد منزل شده و مشاهده می کنند اشخاصی که همگی از سارقین سابقه دار سطح بخش به شمار می آیند، در حال استعمال مواد مخدر هستند.
 
صادقی پور عنوان کرد: از آنها مقادیری انواع مواد مخدر و تعدادی قمه و یک ترازوی دیجیتال جهت وزن مواد مخدر و دو عدد موبایل و یک باتری موتور سیکلت کشف شد.
 
رئیس کلانتری ۱۰۲ پاسداران توضیح داد: در این عملیات چهار نفر دستگیر و به کلانتری انتقال داده شدند.
 
وی گفت: خانواده‌ها در رابطه با كنترل مراودات فرزندان باید دقت بیشتری به خرج دهند تا خانواده و جامعه از آسیب های اخلاقی مصون بماند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «متلاشی شدن خانه فساد در لویزان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..