تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنگنده ایرانی، در میان ۱۰ جنگنده برتر قرن ۲۱

یک خبرگزاری روسیه در گزارشی، از جنگنده ایرانی در حال ساخت «قاهر ۳۱۳» به‌عنوانی یکی از ۱۰ جنگنده برتر قرن بیست‌و‌یک نام برد.

صراط: یک خبرگزاری روسیه در گزارشی، از جنگنده ایرانی در حال ساخت «قاهر ۳۱۳» به‌عنوانی یکی از ۱۰ جنگنده برتر قرن بیست‌و‌یک نام برد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، خبرگزاری روسی اسپوتنیک در گزارشی از جنگنده ایرانی در حال ساخت «قاهر 313» -که در سال 2013 میلادی از آن رونمایی شد- به عنوان یکی از 10 جنگنده برتر نسل پنجم جهان در قرن بیست و یکم یاد کرد.

در فهرست برترین جنگنده‌های نسل پنجم اسپوتنیک، جنگنده‌هایی از کشوهای آمریکا، روسیه، چین، ژاپن، انگلیس و هند نیز قرار دارد.

صدر این فهرست را جنگنده چندمنظوره‌ی آمریکایی «اف-22» از آن خود کرده است. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنگنده ایرانی، در میان ۱۰ جنگنده برتر قرن ۲۱»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..