تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امام جماعت مسجدی در بغداد ترور شد

گروه بین‌الملل: امام جماعت مسجد «الاخوه الصالحین» در منطقه «العامریه» واقع در غرب شهر بغداد ترور شد.

امام جماعت مسجدی در بغداد ترور شد
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از العالم، یک منبع امنیتی عراقی امروز، 13 اسفندماه، به شبکه «السومریه نیوز» گفت: یک فرد مسلح ناشناس موتورسوار شب گذشته با استفاده از سلاح مجهز به صدا خفه‌کن، شیخ عبد السلام الحدیثی، امام جماعت مسجد «الاخوه الصالحین» منطقه «العامریه» بغداد را نزدیک خانه‌اش به ضربه گلوله به قتل رساند.
وی ادامه داد که نیروهای امنیتی منطقه را بسته و جسد به پزشکی قانونی انتقال یافته است، همچنین تحقیق درباره مشخص نمودن جزئیات حادثه و عاملین آن آغاز شده است.  



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امام جماعت مسجدی در بغداد ترور شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..