تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیری که دیدار مادر و فرزند را به قیامت کشاند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اصابت گلوله به زن باردار در روستای گرمه شهرستان شادگان از توابع استان خوزستان موجب مرگ وی شد.

در یک تیراندازی شبانه در روستای گرمه به ۱ خانه مسکونی یک زن باردار بر اثر اصابت گلوله از ناحیه سر جان خود را از دست داد.

در این حادثه همچنین، فرزند ۸ ماهه این زن باردار زیر نظر پزشکان در حالت خطرناکی به سر می برد.

جزئیات بیش تر این حادثه در اخبار آتی اطلاع رسانی می شود.

رسم نادرست تیراندازی در محافل به ویژه آیین های عروسی و عزا در برخی شهرهای خوزستان و استان های همجوار، در برخی موارد، این آیین ها را به مصیبتی برای شرکت کنندگان در مراسم تبدیل کرده است.

تیراندازی ، فرهنگ غلطی در استان خوزستان و دیگر استان های همجوار است که به درد فرهنگی تبدیل شده، شاخ و برگ دوانده و معضلات دیگری نظیر ازدواج های ناخواسته دختران را به سبب خون بها نیز سبب شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیری که دیدار مادر و فرزند را به قیامت کشاند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..