تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین اخبار از مرگ مادر و نوزاد در اصفهان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تأیید مرگ مادر و نوزاد اصفهانی در هنگام زایمان گفت: منتظر تشکیل جلسه متخصصان ذیربط در نظام پزشکی در رابطه با مرگ مادر و نوزاد هستیم.

به گزارش مشرق، غلامرضا اصغری اشاره به انتشار خبر مرگ مادر و نوزاد در هنگام زایمان در یکی از بیمارستان‌های اصفهان اظهار داشت: خبر مرگ مادر و نوزاد در هنگام زایمان در اصفهان صحت دارد و دانشگاه علوم پزشکی پیگیر این مسئله است.

وی افزود: هنوز دلیل اصلی این اتفاق مشخص نشده و منتظر تشکیل جلسه متخصصان ذی‌ربط در نظام پزشکی در رابطه با مرگ مادر و نوزاد هستیم.

به گزارش تسنیم، روز جمعه ششم اسفند مادر بارداری که نوبت زایمان برای وی در نظر گرفته شده بود با دستور پزشک خود به یکی از بیمارستان‌های اصفهان مراجعه کرده و همان روز نوار قلب از جنین گرفته شد که پاسخ آن سلامتی کامل جنین بود و مادر باردار نیز به تجویز پزشک بستری شد.

به گفته محمود رضا احسانی همسر این بانوی اصفهانی، تا ساعت 12 در اتاق زایشگاه مادر باردار را راه می‌برده تا برای زایمان طبیعی آماده شود و ساعت 12 به دستور پزشک، آمپول فشار برای وی تجویز  شد.

این در حالی است که ساعت 17:30 کد احیا زایشگاه خوانده شد و تیم درمانی مادر، دکتر بیهوشی را خبر کرده و با پزشک وی و حتی رئیس بیمارستان تماس گرفته شد؛ اما ساعت 19 شب پزشک وارد اتاق عمل شد اما مادر و نوزاد به دلیل تشنج مادر جان خود را از دست دادند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین اخبار از مرگ مادر و نوزاد در اصفهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..