تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح‌های امنیتی جدید از انگلستان به بحرین می‌آید

شیخ محمد حسن خجسته عضو مجلس علمای بحرین در گفتگو با خبرنگار گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم آخرین وضعیت اعتراضات مردمی در بحرین را تشریح کرد و گفت: زمان دادگاه شیخ عیسی قاسم که در آن به پرونده فریضه خمس رسیدگی می شود بار دیگر به تعویق افتاد و باید بگویم که رژیم آل خلیفه در حقیقت با محاکمه شیخ عیسی قاسم تمام شیعیان بحرین را محاکمه می کند این دادگاه به روز 14 مارس موکول شد و در این روز حکم شیخ صادر خواهد شد.

وی ادامه داد: مسئله ای که جلب توجه می کند این است که روز 14 مارس سالروز ورود نیروهای سعودی به بحرین و اشغال آن در سال 2011 است. نیروهای سعودی در چنین روزی وارد بحرین شدند و این مسئله قابل تاملی است، ممکن است به دلیل این هم زمانی جلسه اعلام حکم دادگاه مجددا به تعویق بیافتد.

او همچنین خبر داد: دادستانی بحرین خواستار صدور شدید ترین مجازات علیه شیخ عیسی قاسم شده است و به نظر می رسد دولت به دنبال بحرانی تر کرد اوضاع است. سعودی ها خواهان شدید تر شدن اقدامات خشونت آمیز علیه مردم هستند و باید در این خصوص تاکید کنم که حوادث جدید در بحرین با طراحی انگلیسی ها و چراغ سبز آمریکایی ها اجرا می شوند. آنچه امروز روی می دهد به روشنی نشان دهنده دست داشتن انگلیسی ها در نقشه های امنیتی و سرکوب گرانه علیه مردم بحرین است.

شیخ محمد حسن خجسته همچنین تاکید کرد: امروز افسران انگلیسی زمام امور امنیتی در بحرین را در دست دارند و این افسران برای تهیه نقشه ها و طرح های امنیتی جدید از انگلستان به بحرین می آیند. حضور و هیمنه انگلیسی با سفر ترزا می به منامه و مشارکت در نشست شورای همکاری خلیج فارس جلوه پیدا کرد. او در این سفر پشتیبانی انگلیس از رژیم حاکم در بحرین و کشورهای حاشیه خلیج فارس را اعلام کرد و تاکید کرد که در مسئله مبارزه با تروریسم و رویارویی با جمهوری اسلامی ایران در کنار این کشورها باقی خواهند ماند.

این عض مجلس علمای بحرین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: روشن است که ترزا می برای دست یافتن انگلیس به سود اقتصادی و انعقاد قرارداد های تسلیحاتی با آل خلیفه برای شدت بخشیدن به سرکوب انقلاب مردمی در بحرین تاکید دارد، ما مطمئن هستیم که رژیم به تنهایی هرگز جرات روی آوردن به خشونت مفرط و دست زدن به اعدام جوانان بحرینی را ندارد و اتفاق های روی داده تنها در سایه طراحی انگلیسی ها و همراهی آمریکایی ها صورت گرفته اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: رژیم آل خلیفه همچنان بر شدت سرکوبگری خود می افزاید و در این خصوص آمریکایی ها و انگلیسی ها که مغز متفکر اقدامات علیه ملت بحرین هستند مسئولیت تمام خون های ریخته شده را برعهده دارند. در سفر اخیر "ترزا می" روشن شد که انگلیسی ها تنها شعار دفاع از حقوق بشر را سر می دهند اما هنگامی که این مسئله با منافع آنان دچار تضاد شود آن را زیر پا می گذارند.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح‌های امنیتی جدید از انگلستان به بحرین می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..