تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زن زیبا توسط شوهرش با نفت سوزانده شد! + تصاویر +16

زن زیبا توسط شوهرش با نفت سوزانده شد! + تصاویر +16

عکس وحشتناک صورت سوخته شده زن

زیبایی زیاد زن جوان باعث حسادت همسرش شد و مرد سنگدل با ریختن نفت بر روی سر زنش او را به طرز فجیعی سوزاند. وقتی زن در آشپزخانه بود این بلا به سرش آمد.

صورت زن زیبا توسط شوهر دیوانه سوزانده شد!

خبر حوادث : نِدنافا نوآنخول 26 ساله اهل تایلند می گوید:همسر من بسیار خشن، حسود و متعصب است، بین ما جر و بحثی پیش آمد که در پی آن وقتی که من در حال آشپزی بودم، شوهرم روی من نفت ریخت و مرا به آتش کشید، من فریاد می زدم و همسایه ها برای کمک به من آمدند و پس از خاموش کردن شعله های آتش، مرا به بیمارستان بردند، واقعا دردی که از سوختگی می کشیدم غیر قابل تحمل بود.

عمل های پیوند پوست متعددی در ناحیه اطراف دهان او انجام گرفت، همچنین فک، انگشتان، گردن، بازوهای او به شدت آسیب دیده بودند. ندنافا برای هزینه های پزشکی درخواست کمک کرده ، زیرا همسرش فعلا در زندان Prison است و خودش هم با توجه به شرایط جسمانی فعلی، نمی تواند کار کند.

گفتنی است؛ نِدنافا یک فرزند 6 ساله به نام لومی دارد.

زن زیبا توسط شوهرش با نفت سوزانده شد! + تصاویر +16زن زیبا توسط شوهرش با نفت سوزانده شد! + تصاویر +16زن زیبا توسط شوهرش با نفت سوزانده شد! + تصاویر +16زن زیبا توسط شوهرش با نفت سوزانده شد! + تصاویر +16

شوهر احمق زن زیبایش را سوزاند + تصاویر +16

3 مارس 2017




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زن زیبا توسط شوهرش با نفت سوزانده شد! + تصاویر +16»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..