تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف بیش از 180 هزار محترقه غير مجاز در آستارا

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان گیلان؛ فرمانده انتظامی شهرستان آستارا گفت:  ماموران انتظامي شهرستان آستارا در اجراي طرح مقابله با توزيع و پخش مواد محترقه در پي كشب گزارش مبني بر توزيع، پخش و فروش مواد محترقه در اين شهرستان، بررسي موضوع را در دستور كار قرار دادند.


سرهنگ رسول عزیزی با تاكيد براينكه طبق بررسي هاي پليسي مشخص شد كه يك مرد 35 ساله در داخل منزل مسكوني اش اقدام به توزيع مواد محترقه مي كند، افزود: ماموران در يك عمليات غافلگيرانه و در بازرسي از منزل اين متهم، 164 هزار و 830 عدد مواد محترقه را كشف و ضبط كردند.

وي همچنين با اشاره به اينكه ماموران انتظامي آستارا در دو ماموريت جداگانه نيز موفق به كشف 15 هزار عدد از انواع مواد محترقه از يك خودروي سواري شدند، ادامه داد: 698 عدد از انواع مواد محترقه نيز از يك باب مغازه اسباب فروشي كشف و ضبط شد.
اين مقام انتظامي با تاكيد براينكه در اين رابطه نيز دو متهم 35 ساله و 29 ساله دستگير شدند، خاطرنشان كرد: سه متهم پس از تشكيل پرونده به مقام قضايي معرفي شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف بیش از 180 هزار محترقه غير مجاز در آستارا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..