تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمپینگ در پارکینگ مسجد مقدس جمکران

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ احمد حاجی زاده امروز اظهار داشت: یکی از مشکلات مهم این زائرین مساله اسکان است، بسیاری از زائرین چون امکان زدن چادر در مرکز شهر قم را ندارند، برای برپاکردن چادر به اطراف مسجد مقدس جمکران می‌آیند.

وی ادامه داد: پارکینگ چهار مسجد مقدس جمکران که وسعت زیادی دارد، قرار است به شهرداری قم تحویل داده شود تا این نهاد شهری در آنجا کمپینگ ایجاد کند. تلاش می‌کنیم که از ظرفیت‌های موجود استفاده کرده و حداقل‌ها را برای زائرین مسجد جمکران فراهم کنیم.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران افزود: خدمات خودمان را برای زائرین در بخش‌های مختلفی همچون آشپزخانه و ایستگاه‌های صلواتی تقویت کردیم تا به زائرین مسجد مقدس جمکران در ایام نوروز خدمت رسانی کنیم. 110 واحد تجاری متعلق به مسجد را تبدیل به واحد اقامتی کردیم و اکنون می‌توانیم 600 نفر را در این واحدهای اقامتی اسکان دهیم.

حاجی زاده با اشاره به امکان استراحت زائرین در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: شب‌ها شبستان کربلای این مسجد باز است و امکان اسکان و استراحت حدود پنج هزار نفر از زائرین در این شبستان وجود دارد.

وی ادامه داد: در بحث درمانی در مسجد مقدس جمکران، دارالشفا به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کند و سعی می‌کنیم که بیشترین خدمات درمانی را در دارالشفا به زائرین ارائه دهیم. همچنین از امکانات جمعیت هلال احمر هم استفاده می‌کنیم و پایگاهی را در مسجد جمکران در اختیار این جمعیت در ایام نوروز قرار می‌دهیم.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران در پایان خاطرنشان کرد: همچنین با اورژانس برای ارائه خدمات به زائرین این مسجد در ایام نوروز هماهنگی صورت گرفته است و پایگاهی را در اختیار این دستگاه امدادی برای خدمت رسانی به زائرین قرار می‌دهیم تا نیروهای اورژانس در مسجد مقدس جمکران حضور داشته باشند.

انتهای پیام/ک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمپینگ در پارکینگ مسجد مقدس جمکران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..