تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اصلاندوزی ها در سالروز شهادت ام ابیها اشک ماتم ریختند+تصاویر

ساعت: 11:22 منتشر شده در مورخ: 1395/12/13 شناسه خبر: 1053297

مراسم عزاداری و سوگواری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ام ابیها از سوی هیات امنا و جوانان مسجد امام حسین(ع) اصلاندوز برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارس تبار،عاشقان و دلسوختگان اهل بیت عصمت و طهارت در سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام(ص) با نوحه سرایی، عزاداری و سینه زنی در سوگ شهادت آن حضرت اشک ماتم ریختند.

حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز در این مراسم با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س)با اشاره به منزلت و جایگاهی که خداوند به آن حضرت قائل است، افزود: مصداق کامل ولایت مداری حضرت فاطمه (س) است که جان با ارزش خود را در راه حراست از ولایت نثار کردند و به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به مظلومیت فاطمه زهرا (س) ،حضرت زهرا(س) را شهید در راه ولایت و امامت دانست و بر الگو گیری دختران و زنان از سیره و روش حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) تاکید کرد.

در ادامه مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در رثای آن حضرت نوحه خوانی کرده و حاضران نیز به سوگواری پرداختند.

برپایی سفره احسان و نذری بین عزاداران از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم معنوی بود.

گفتنی است،این مراسم ظهر امروز پنج شنبه از سوی هیات امنا و جوانان مسجد امام حسین(ع) برگزار شد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اصلاندوزی ها در سالروز شهادت ام ابیها اشک ماتم ریختند+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..