تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلیس اندونزی همچنان در پی عامل قتل برادر ناتنی کره‌شمالی/حکم بازداشت یک خدمه هواپیمایی صادر شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، پلیس اندوزی در ادامه تحقیقات خود درباره قتل برادر ناتنی رهبر کره شمالی روز جمعه اعلام کرد که حکم بازداشت یکی از خدمه‌های هواپیمایی اندونزی

صادر شده‌است.

«خالد ابوبکر» رئیس پلیس اندونزی روز جمعه در این باره اعلام کرد که حکم بازداشت «کیم اوک ایل» 37 ساله که برای شرکت هواپیمایی ملی کره شمالی کار می‌کند صادر شده‌است.

بنا به گزارش پلیس اندونزی این شهروند کره شمالی در روز 29 ژانویه یعنی دو هفته پیش از اینکه «کیم جونگ نام» با گاز شیمایی خطرناک «XV» در فرودگاه کوالالامپور ترور شود، وازد کشور اندونزی شده‌است.

مقامات اندونزی بدون اشاره به اینکه چرا حکم بازداشت «کیم اوک ایل» را صادر کرده‌اند اعتقاد دارند که این شهروند کره‌شمالی همچنان در کشور اندوزی به سر می‌برد.

پلیس اندونزی بامداد امروز جمعه یک شهروند دیگر کره‌شمالی را که پیش از این به اتهام قتل «کیم جونگ نام» بازداشت کرده بود به علت آنچه نبود شواهد کافی خوانده شده آزاد کرد.


وزارت خارجه مالزی طی بیانیه‌ای در خصوص ترور «کیم جونگ نام» اعلام کرد که استفاده از ماده شیمیایی «وی‌ایکس» در قتل برادر ناتنی رهبر کره شمالی که در فهرست سلاحهای کشتار جمعی و ممنوع‌شده قرار دارد بسیار نگران‌کننده است.

کیم جونگ-نام روز 13 فوریه در حالی که قصد سفر به جزیره «ماکائو» در چین را داشت در فرودگاه کوالالامپور به وسیله دو زن مورد حمله واقع شد و به قتل رسید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلیس اندونزی همچنان در پی عامل قتل برادر ناتنی کره‌شمالی/حکم بازداشت یک خدمه هواپیمایی صادر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..