تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چالش‌های گلر اول پرسپولیس در تیم کارلوس کی‌روش

چالش‌های گلر اول پرسپولیس در تیم کارلوس کی‌روش

ورزش > فوتبال ملی - علیرضا بیرانوند از سوی بعضی کارشناس‌ها تحت فشار است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا بیراوند تا پایان تیم فصل اول و در ۵ بازی ابتدایی نیم فصل دوم عملکردی فوق‌العاده داشت. پرسپولیس در این بازی‌ها فقط ۵ گل خورده بود که اتفاقا بیرانوند ۲ گل از این تعداد را دریافت کرده بود. اما از دربی به این سمت، عملکرد دروازه‌بان پرسپولیس با افت روبرو شد. او در ۲ دیدار مقابل استقلال و سپاهان، به اندازه دو برابر همه بازی‌های قبلی خودش گل خورد تا نشان دهد کمی از آمادگی همیشگی‌اش دور است. در ۲ دیدار آسیایی پرسپولیس هم ۴ گل دریافت کرده و هنوز نتوانسته کلین‌شیت‌های خودش را شروع کند. بیرانوند دروازه‌بان اول تیم‌ملی است، اما در مقابل رقبای او در این پست عملکرد خوبی در هفته‌های اخیر داشته‌اند. رشید مظاهری با ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشته و یکی از بهترین‌های دو هفته اخیر باز‌ی‌ها بوده است. سوشا مکانی هم که در آخرین بازی‌ تیم‌ملی در درون دروازه ایستاد، به تمرینات خودش در اروپا ادامه می‌دهد و هنوز مورد علاقه کی‌روش است. تیم‌ملی در فروردین ماه دو بازی سخت برابر قطر و چین دارد. باید دید آیا بیرانوند که بعد از مصدومیتی طولانی که به خاطرش بازی‌های تیم‌ملی را از دست داد، حالا که دوباره به اردوی ایران برخواهد گشت، می‌تواند با این شرایط دوباره دروازه‌بان اول کی‌روش باشد؟

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چالش‌های گلر اول پرسپولیس در تیم کارلوس کی‌روش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..