تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«پسر عمو دخترعمو» در مرحله صداگذاری/ «مردان دره گرگ» در انتظار سرمایه

«پسر عمو دخترعمو» در مرحله صداگذاری/ «مردان دره گرگ» در انتظار سرمایهمحمود غلامی تهیه کننده سینما و تلویزیون در خصوص آخرین وضعیت ساخت فیلم «پسر عمو دختر عمو» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این اثر کماکان مراحل فنی خود را پشت سر می گذارد و هم اکنون صداگذاری آن انجام می شود. فکر می کنم نسخه نهایی آن اواخر فروردین سال آینده آماده شود.
 
وی با اشاره به زمان اکران این فیلم عنوان کرد: تا زمان دستیابی به نسخه نهایی و دریافت پروانه نمایش برنامه خاصی جهت اکران نداریم و چیزی مشخص نیست.
 
این تهیه کننده درباره وضعیت ساخت مجموعه تلویزیونی «مردان دره گرگ» اظهار داشت: رایزنی هایی در بخش جذب سرمایه انجام دادیم که به نتیجه قطعی نرسیدیم و هنوز منتظر سرمایه هستیم تا بتوان کار را پیش برد.
 
گفتنی است؛ «پسر عمو دختر عمو» به کارگردانی روح انگیز شمس و تهیه کنندگی محمود غلامی جلوی دوربین رفته است.
 
در این فیلم بازیگرانی چون مجید صالحی، نیوشا ضیغمی، محمود عزیزی، مریم امیرجلالی، لاله مرزبان، نسیم فروغ و ... نقش آفرینی می کنند.
 
شایان ذکر است؛ قرار بود مجموعه تلویزیونی «مردان دره گرگ» که جزو سریال های الف تلویزیون است، در 26 قسمت 45 دقیقه ای به کارگردانی جمال شورجه ساخته شود.
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««پسر عمو دخترعمو» در مرحله صداگذاری/ «مردان دره گرگ» در انتظار سرمایه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..