تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دختری که عجیب ترین سلفی جهان را گرفت!! + عکس

سلفی عجیب | مادر این دختر در ادعای عجیبی گفت که فکر می کنم این شبح خندان بخاطر روز تولد پسرم خوشحال بود.

سلفی عجیب دختر 13 ساله سر و صدا بپا کرد

" هالی اگلتری" دختر 13 ساله اهل جورجیای آمریکا بعد از گرفتن سلفی با دوربین تلفن همراهش با صحنه ای شوک آور مواجه شد. در عکس سلفی که وی از خود گرفته است شبح یک مرد با یک کلاه و پیراهن رنگی در حالی که لبخند بر لب دارد دیده می شود. این دختر به همراه پدربزرگ و برادرش از ماهیگیری برمی گشتند. آنها می گویند که هیچ کس دیگری در این سفر کوتاه همراهشان نبوده است و بنا بر ادعای این دختر در لحظه گرفتن عکس به جز پدربزرگ و برادرش هیچ کس دیگری در اطراف وی حضور نداشته است.

 سلفی عجیب

مادر " هالی" در این خصوص گفت: " این عکس توسط د ختر 13 ساله ام گرفته شده است. در حالی که پسرم پشت به دوربین در عقب خودرو دیده می شود شبح یک مرد دیگر نیز در این عکس دیده می شود. برایم خیلی جالب بود. امروز روز تولد پسرم بود و  وی به همراه خواهر و پدربزرگشان به ماهیگیری رفته بودند. من فکر می کنم مردی که در کنار پسرم ایستاده نیز بخاطر روز تولد پسرم خوشحال به نظر می رسد."

باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط:

عجیب ترین سلفی های سال 2016 ! + تصاویر

ترسناک ترین و عجیب ترین سلفی دنیا! +عکس

سلفی عجیب هستی مهدوی در یک دستشویی کثیف

سلفی عجیب احمدرضا عابدزاده! + عکس

سلفی عجیب بنیامین بهادری و همسرش درکنار بارانا! + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دختری که عجیب ترین سلفی جهان را گرفت!! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..