تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشروی های تازه نیروهای عراقی در غرب موصل

کد خبر: ۴۹۰۵۱۶

۳۵  بازدید

رسانه‌های عرافی از پیشرویهای تازه نیروهای عراقی در غرب موصل و فروپاشی انسجام عناصر داعش در این منطقه خبر دادند.

خبرگزاری میزان: رسانه‌های عرافی از پیشرویهای تازه نیروهای عراقی در غرب موصل و فروپاشی انسجام عناصر داعش در این منطقه خبر دادند.

شبکه خبری «السومریه» عراق به نقل از منابع محلی گزاش داد که نیروهای عراقی در ادامه پیشرویهای خود به داخل بخش غربی شهر موصل روز پنج‌شنبه نزدیک به 20 مرکز بازرسی تروریستهای داعش را منهدم کردند.

«السومریه» می‌افزاید که نیروهای عراقی طی چند ساعت نزدیک به 20 مرکز بازرسی عناصر داعش در مناطق «باب التوب» و «الزراعی» در غرب موصل را نابود کردند.

شمار زیادی ازعناصر داعش که در این مراکز بازرسی حضو داشتند در درگیری با نیروهای عراقی به هلاکت رسیدند.

بنا به گزارش این منبع آگاه که نخواسته نامش فاش شود، نابودی 20 مرکز بازرسی در عرض چند ساعت نشان‌دهنده فروپاشی انسجام درونی تروریستهای داعش در غرب موصل و نزدیک شدن لحظه آزادسازی کامل شهر موصل است.

نیروهای عراقی پس از سه ماه از آغاز عملیات آزادسازی شهر موصل موفق شدند که  بخش شرقی شهر موصل را در اواخر ماه ژانویه سال جاری را به طور کامل آزاد کنند و همچنین حیدرالعبادی فرمانده کل قوا عراق روز 17 فوریه فرمان آغاز عملیات آزادسازی بخش غربی موصل را صادر کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشروی های تازه نیروهای عراقی در غرب موصل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..