تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری نشست بصیرتی در حوزه خدیجه کبری (س) ناحیه ازنا + تصاویر

نشست بصیرتی حوزه مقاومت خواهران خدیجه کبری (س) ناحیه ازنا با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛سرهنگ خاوریان در این نشست با عنوان عاشقان ولایت مباحثی با موضوع تفکر انقلابی در پیشبرد اهداف اسلامی عنوان کرد و گفت: این امر ساخت تمدن اسلامی را در پی خواهد داشت . برگزاری نشست بصیرتی در حوزه خدیجه کبری (س) ناحیه ازنا + تصاویر 

وی با مهم دانستن مسئله انتخابات ریاست جمهوری در سال 96 افزود: انتخاب ما باید در پیروی از خط ولایت فقیه حضرت آیت الله عظمی خامنه ای و آرمان های ایشان باشد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ازنا وحدت و انسجام ملت ایران در عرصه های انقلاب و اسلام را لازم برشمرد و بر آگاهی و بصیرت داشتن بسیجیان در این اهداف و برنامه ریزی داشتن درست تاکید کرد.

برگزاری نشست بصیرتی در حوزه خدیجه کبری (س) ناحیه ازنا + تصاویر 

در آخر از فرماندهان پایگاه ها و سرگروه های حلقه های صالحین و همچنین برگزیدگان مسابقات ورزشی، مقاله نویسی و عکاسی که به مناسبت گرامیداشت ایام شکوهند دهه فجر سال 95 برگزار شد، تجلیل گردید. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری نشست بصیرتی در حوزه خدیجه کبری (س) ناحیه ازنا + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..