تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاروان امدادی الجزایر برای مسلمانان روهینگیایی

گروه بین‌الملل: سازمان امداد و اقدامات بشردوستانه الجزایر از اعزام کاروان کمک‌های بین‌المللی مواد غذایی برای پناهندگان مظلوم روهینگیایی خبر داد.

کاروان امدادی الجزایر برای مسلمانان روهینگیایی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری آرکان، «محمد بوشیبه»، مسئول سازمان امداد و اقدامات بشردوستانه الجزایر وابسته به انجمن «ارشاد و اصلاح» این کشور در این باره گفت: این کاروان امدادی طی روزهای آینده با هماهنگی سازمان امداد و فعالیت‌های بشردوستانه ترکیه به سمت میانمار حرکت خواهد کرد و حامل کمک‌های مختلفی از جمله بسته‌های مواد غذایی برای مسلمانان روهینگیا است.
وی با اشاره به این که مسلمانان روهینگیا در معرض پاکسازی نژادی و کوچ اجباری از سوی دولت میانمار قرار دارند، تصریح کرد: اوضاع مسلمانان روهینگیا بسیار غم‌انگیز است و آن‌ها نیازمند حمایت ویژه و گسترده‌ای هستند.
مسئول سازمان امداد و اقدامات بشردوستانه الجزایر اظهار کرد: این سازمان در سال 2009 میلادی تأسیس شده و در بخش فعالیت‌های خارجی خود به مناطق اسلامی که از جنگ، بلایا و تنش‌ها رنج می‌برد، کمک‌ می‌کند.
این در حالی است که پیش از این دولت میانمار در رسیدن مستقیم کمک‌های انسانی دولت مالزی به مسلمانان روهینگیایی‌ کارشکنی و اعلام کرد که این کمک‌های بشردوستانه باید به‌صورت مساوی میان مسلمانان و بوداییان میانمار در ایالت آراکان(راخین) توزیع شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاروان امدادی الجزایر برای مسلمانان روهینگیایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..