تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در پی واکنش های گسترده،وزیر بهداشت از فرماندار بدره عذرخواهی کرد

قاضی زاده هاشمی در تماس تلفنی با مراد حاصلی فرماندار بدره به دلیل درگیری لفظی دیروز از وی عذرخواهی کرد

به گزارش خبرگزاری صداو سیما مرکز ایلام،در پی رفتار توهین آمیز وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جریان سفر به شهرستان بدره با در پی ادامه واکنش های گستردهفرماندار این شهرستان ، قاضی زاده هاشمی در تماس تلفنی از وی عذرخواهی کرد. 

بنا بر اعلام دولتیاران کانال رسمی استانداری ایلام، وزیر بهداشت در مکالمه تلفنی چهار دقیقه ای, پنج بار از فرماندار بدره عذرخواهی کرد و خستگی و فشار کاری را از دلایل این اتفاق ناخوشایند دانست و متقابلا فرماندار نیز ضمن ابراز ارادت به دولت تدبیر و امید و دکتر هاشمی از اتفاقات پیش آمده عذرخواهی کرد و گفتگویی صمیمانه بین این دو مدیر دولت تدبیر و امید صورت گرفت.

در جریان سفر دیروز وزیر بهداشت به شهرستان بدره، وی در حین گزارش مرادحاصلی فرماندار بدره با لحنی توهین آمیز به وی گفت که اگر گذاشتم یک روز بمونی اینجا بی شعور... این رفتار وزیر در میان سیل انبوه استقبال کنندگان با واکنش تند مردم مواجه و منجر به انتشار گستره فیلم درگیری وزیر و فرماندار و شکل گیری کمپین هایی برای عذرخواهی از مردم استان ایلام  مواجه شد. برخی اعضای کابینه از جمله ظریف وزیر امور خارجه این رفتار و واکنش وزیر در جریان سفر به استان ایلام را محکوم کردند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در پی واکنش های گسترده،وزیر بهداشت از فرماندار بدره عذرخواهی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..