تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز مسابقات لیگ کشوری دوچرخه سواری «تریال» به میزبانی کرمانشاه

گرامیداشت شهدا مدافع حرم؛

مسابقات لیگ کشوری دوچرخه‌سواری «تریال» صبح امروز با حضور 12 تیم به میزبانی کرمانشاه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کرمانشاه گفت: مرحله نخست رقابتهایآغاز مسابقات لیگ کشوری دوچرخه سواری «تریال» به میزبانی کرمانشاه لیگ کشوری دوچرخه سواری «تریال» گرامیداشت شهدای مدافع حرم صبح امروز به میزبانی کرمانشاه آغاز به کار کرد.

جلال عزیزی افزود: این دور از رقابتها امروز و فردا با حضور 40 دوچرخه سوار و درقالب 12 تیم برتر کشور در سالن اسکیت مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این مسابقات از استان کرمانشاه هم دو تیم الف و ب در قالب شش ورزشکار حضور دارند، خاطرنشان کرد: مرحله مقدماتی این رقابتها امروز و مرحله ی فینال نیز فردا برگزار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز مسابقات لیگ کشوری دوچرخه سواری «تریال» به میزبانی کرمانشاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..