تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قهرمان شطرنج بانوان جهان چگونه مشخص می‌شود؟

دیدارهای تکمیلی فینال مسابقات شطرنج قهرمانی بانوان جهان امروز (جمعه) برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق،چهلمین دوره رقابت‌های شطرنج قهرمانی بانوان جهان امروز (جمعه) با برگزاری دیدارهای تکمیلی فینال به پایان خواهد رسید. «شونگیی تان» از چین و «آنا موزیچوک» از اوکراین دو بازیکن راه یافته به فینال هستند که از ساعت 13 امروز دیدارهای تکمیلی را آغاز خواهند کرد.
 
این دو شطرنج‌باز در چهار دیدار استاندارد هر کدام یک برد، یک شکست و 2 تساوی به‌دست آوردند تا تعیین قهرمان به دیدارهای تکمیلی کشیده شود.
 
در بخش دیدارهای تکمیلی، در ابتدای دو بازی سریع با کنترل زمان 25 دقیقه به علاوه 10 ثانیه برگزار می‌شود و در صورت مشخص نشدن قهرمان مسابقات، 2 بازی سریع دیگر با کنترل زمان 10 دقیقه به علاوه 10 ثانیه برگزار می‌شود.
 
در صورتی که در این مرحله نیز قهرمان مشخص نشود، دو بازی با کنترل زمان 5 دقیقه به علاوه 10 ثانیه برگزار خواهد شد و در نهایت در صورت مشخص نشدن برنده در این مرحله یک بازی مرگ ناگهانی با کنترل زمان 5 دقیقه برای سفید و 4 دقیقه برای سیاه برگزار خواهد شد که در صورت تساوی، بازیکن مهره سیاه رنگ قهرمان جدید بانوان جهان لقب خواهد گرفت.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قهرمان شطرنج بانوان جهان چگونه مشخص می‌شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..