تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلیل کاهش سریع محبوبیت روحانی از نظر میدل ایست

اندیشکده آمریکایی نوشت: رشد فزاینده مشکلات اقتصادی مهمترین عامل کاهش محبوبیت سریع «حسن روحانی» جهت انتخاب مجدد به عنوان رئیس جمهور ایران است.

به گزارش مشرق، اندیشکده آمریکایی «میدل ایست» در یادداشتی تحت عنوان «افزایش بیکاری امیدواری روحانی برای انتخاب مجدد را تهدید می‌کند» با اشاره با سخنان اخیر «اسحاق جهانگیری» معاون  اول رییس جمهور ایران و هشدار او پیرامون« نرخ بالای بیکاری» و مبدل شدن آن به «بزرگترین چالش ایران» نوشت: باوجودی‌که آمارهای ارائه شده دولت «حسن روحانی » رییس جمهور ایران نشان از کاهش قابل قبول نرخ تورم دارند، اما بسیاری در داخل کشور نسبت به صحت این آمار و ارقام تردید دارند.

این اندیشکده نوشت: ایرانیان نسبت به صحت این ارقام تردید دارند و نسبت به  افزایش قیمت اقلام غذایی ،خدمات عمومی و کاسته شدن قدرت خرید خود گله‌مند هستند.

اندیشکده مذکور در خاتمه آورده است: رشد فزاینده مشکلات اقتصادی ایران مهمترین عامل کاهش محبوبیت سریع  آقای روحانی جهت انتخاب مجدد به عنوان رییس جمهور در ماه مه (اردیبهشت 96 ) است.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلیل کاهش سریع محبوبیت روحانی از نظر میدل ایست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..