تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس های بازیگران در جشن اسکار اصغر فرهادی جمعه ۱۳ اسفند ۹۵

پس از برنده شدن اصغر فرهادی در اسکار ۲۰۱۷ امروز جمعه ۱۳ اسفند ۹۵ قرار است که جشنی برگزار شود تا از ایشان و عوامل شان تقدیر شود. ما هم در این مقاله از پورتال وهاران ضمن انتشار بیوگرافی اصغر فرهادی، عکس های مراسم جشن اسکار ۲۰۱۷ اصغر فرهادی را هم برای شما آماده کرده ایم. عکس های بازیگران فیلم فروشنده در جشن اسکار اصغر فرهادی، از جمله عکس های ترانه علیدوستی در جشن اسکار اصغر فرهادی، عکس های شهاب حسینی در جشن اسکار اصغر فرهادی را به محض دریافت در همین مقاله منتشر خواهیم کرد.

عکس های بازیگران در جشن اسکار اصغر فرهادی جمعه 13 اسفند 95

جشن اسکار اصغر فرهادی برگزار می شود

جشن اسکار اصغر فرهادى امروز جمعه ۱۳ اسفند در موزه سینما برگزار می‌شود.

در این مراسم به غیر از اصغر فرهادى تعدادى از اهالى سینما سخنرانى خواهند کرد.

قرار است عوامل فیلم «فروشنده» نیز در این مراسم حضور داشته باشند.

پرونده اسکار ۲۰۱۷ در حالی بسته شد که اصغر فرهادی دومین اسکار خود را برای فیلم «فروشنده» به دست آورد.

بیوگرافی اصغر فرهادی

اصغر فرهادی (زادهٔ ۱۷ اردیبهشت ۱۳۵۱ در خمینی‌شهر، اصفهان) کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده فیلم ایرانی است. وی یکی از موفق‌ترین کارگردانان ایرانی در سطح بین‌المللی است. در سال ۲۰۱۲ فیلم جدایی نادر از سیمین وی برنده جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان شد. همچنین او نامزد دریافت همین جایزه در بخش جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی (اورژینال) برای فیلم خود بود. وی همچنین برنده جایزه بهترین فیلم خارجی جایزه گلدن گلوب سال ۲۰۱۲ میلادی به خاطر کارگردانی و نویسندگی فیلم جدایی نادر از سیمین شد. اصغر فرهادی در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶، جایزه بهترین فیلم‌نامه جشنواره فیلم کن، را برای نگارش فیلم‌نامه فیلم فروشنده دریافت کرد. همچنین در اسکار ۲۰۱۷ فیلم فروشنده به نویسندگی و کارگردانی وی توانست جایزه بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان را کسب کند.
پیشتر وی برنده سه جایزه سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی جشنواره فیلم فجر در سال‌های ۱۳۸۴، ۱۳۸۷ و ۱۳۸۹ شده است. خرس نقره‌ای جشنواره فیلم برلین به عنوان بهترین کارگردان برای فیلم درباره الی و خرس طلایی جشنواره فیلم برلین به خاطر فیلم جدایی نادر از سیمین از دیگر دستاوردهای اوست. وی اولین فیلمساز ایرانی است که توانسته است این جایزه را به خود اختصاص دهد.
لژیون دونور نشان افسر، نشان عالی هنر و ادبیات کشور فرانسه نیز در ۲۵ فوریه ۲۰۱۴ در پاریس به فرهادی اهدا شد. این نشان به‌دلیل «خلاقیت‌های هنری و تأثیر اصغر فرهادی بر هنر و ادبیات فرانسه و سراسر جهان» به این فیلمساز ایرانی تعلق گرفت.وی همچنین جایزه سزار، جایزه مستقل اسپریت و جوایز بودیل را به دست آورده است. در یک نظرسنجی مجله تایم، وی رتبه چهارمین شخصیت تأثیرگذار در میان ۱۰۰ شخصیت برتر سال ۲۰۱۲ را کسب کرد؛و در نهایت به عنوان یکی از ۱۰۰ چهرهٔ تأثیرگذار سال ۲۰۱۲ از سوی این مجله معرفی شد.فرهادی در سال ۲۰۱۲ در لیست ۱۰۰ متفکر جهان فارین پالیسی قرار گرفت

عکس های مراسم جشن اسکار اصغر فرهادی اسفند ۹۵ این مقاله در حال تکمیل است… گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس های بازیگران در جشن اسکار اصغر فرهادی جمعه ۱۳ اسفند ۹۵»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..