تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جایزه «بهترین تلفن جدید MWC 2017» به اکسپریا XZ Premium سونی رسید

شاید کمی غیر منتظره به نظر برسد، اما کمپانی سونی توانست ارزشمندترین جایزه کنگره جهانی موبایل در سال ۲۰۱۷ را از آن خود کند. انجمن بین المللی اپراتورهای موبایل (GSMA) جایزه امسال بهترین تلفن هوشمند تازه معرفی شده در کنگره جهانی موبایل را به اکسپریا XZ پریمیوم داد.

با آن که این موبایل از لحاظ طراحی تفاوت چندان با نسل قبل خود ندارد و حتی برخی قابلیت های آن در نقاطی از دنیا غیرفعال خواهد بود، اما در عین حال اکسپریا XZ پریمیوم تنها موبایل پرچمدار در MWC 2017 بود که با نمایشگر 4K خود از چیپست جدید اسنپدراگون ۸۳۵ بهره می برد.

البته این مسئله محدودیت هایی را نیز برای پرچمدار قدرتمند سونی به دنبال خواهد داشت. مثل این که برای عرضه جهانی این موبایل هوشمند می بایست تا اواخر بهار به انتظار نشست، چرا که سامسونگ تا ماه آوریل انحصار بهره گیری از جدیدترین چیپست تولیدی کوالکام را در اختیار خواهد داشت.

لازم به ذکر است که انجمن GSMA علاوه بر جایزه بهترین موبایل جدید، جایزه بهترین موبایل سال ۲۰۱۶ خود را به گلکسی اس 7 اج سامسونگ اعطا کرد. این انجمن سال گذشته نیز موبایل گلکسی اس 6 اج را شایسته دریافت این جایزه دانسته بود. آیا در MWC 2018 شاهد انتخاب گلکسی اس 8 به عنوان بهترین موبایل ۲۰۱۷ خواهیم بود؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جایزه «بهترین تلفن جدید MWC 2017» به اکسپریا XZ Premium سونی رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..