تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مراسم گرامیداشت ده

به گزارش  خبرگزاری تسنیم، مراسم گرامیداشت دهمین سالگرد شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین "عباس صبائی"، که به دست عناصر یکی از فرقه‌های ضاله به شهادت رسید، صبح روز پنج‌شنبه 12 اسفند ماه‌، همزمان با شهادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله علیها در شهرستان هشتگرد استان البرز برگزار شد.

در این مراسم یادبود، جمعی از مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا، روحانیون و مردم شهیدپرور حاضر بوده و از شخصیت و روحیه حق‌جو و و مبارز شهید صبایی، تقدیر به عمل آورده‌ شد.  

حجت‌‌الاسلام صبائی در سال 1386، در شب شهادت حضرت فاطمه سلام‌الله علیها، به دست عناصر افراطی یکی از فرقه‌های تروریستی- که سرکرده آن در کشور فرانسه اقامت دارد - در مقابل منزلش در شهر هشتگرد به شهادت رسید.

این شهید بزرگوار، مؤسس حوزه علمیه امام جعفر صادق علیه‌السلام این شهرستان بود که در دوران امامت‌ جمعه، خدمات بسیاری در حوزه‌های فرهنگی و مذهبی ارائه داده و به‌ ویژه اقدامات مؤثری در راستای آگاهی‌ بخشی‌ و شفاف‌سازی نسبت به فرقه‌های انحرافی انجام داد. 

 قاتل شهید صبایی، در ابتدای دی‌ماه سال 1394، پس از محاکمه، با صدور حکم قصاص به دار مجازات آویخته شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مراسم گرامیداشت ده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..