تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو گزینه احتمالی برای جانشینی انریکه

کد خبر: ۴۹۰۴۹۴

۳۹۰  بازدید

رسانه‌های اسپانیایی بر این باورند که سامپائولی و والورده 2 گزینه احتمالی برای جانشینی انریکه محسوب می‌شوند.

خبرگزاری فارس: در حالی که باشگاه بارسلونا در رقابت نزدیک با رئال مادرید برای فتح لالیگا به سر می‌برد اظهارات انریکه پس از پیروزی پر گل تیمش در این هفته از لالیگا نگرانی هواداران بارسلونا را به همراه داشته است.

انریکه قطعا در پایان فصل از بارسلونا خواهد رفت و گویا مقامات بارسلونا از شنیدن حرف‌های او چندان شگفت زده نشده‌اند. باشگاه بارسلونا به ادعای رسانه‌های اسپانیایی تنها 2 گزینه برای پر کردن جای خالی انریکه در نظر گرفته و نام دیگر در کار نیست. سامپائولی و والورده 2 گزینه احتمالی برای جانشینی انریکه محسوب می‌شوند و البته گزینه سامپائولی پررنگ‌تر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو گزینه احتمالی برای جانشینی انریکه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..