تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پدر نیمار: پسرم مشابه تورس نقش بر زمین شد

کد خبر: ۴۹۰۴۹۰

۲۵۶  بازدید

پدر نیمار با انتقاد از نحوه قضاوت داوران در لالیگا گفت: یک ضربه ساده ممکن است جان یک بازیکن را بگیرد، پسرم مشابه تورس نقش بر زمین شد.

خبرگزاری فارس: پدر نیمار با اشاره به مصدومیت شب گذشته فرناندو تورس و از هوش رفتن این بازیکن گفت: این اتفاق برای پسر من نیز رخ داد و داور با یک کارت زرد بازیکن خاطی را جریمه کرد، یک کارت زرد برای کاری که ممکن است جان یک نفر را بگیرد؟

وی ادامه داد: لحظه بسیار تلخ و بدی است، برای کسری از ثانیه این تصور که ممکن است پسرم را از دست بدهم، آزارم داد اما تلاش کردم روی پای خود بایستم و منتظر اعلام نظر پزشکی باشم که بالای سر او رفته است.

ثانیه‌ها روی سرم ضربه وارد می‌کردند و حتی فکر کردن به آن لحظات مرا اذیت می‌کند. وقتی تورس آنگونه روی زمین افتاد یاد همان همان لحظه افتادم. داور بازی حتی خیال نداشت خطا اعلام کند اما کمی بعد فهمید یک بازیکن در حال جان دادن است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پدر نیمار: پسرم مشابه تورس نقش بر زمین شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..