تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افشای استفاده معاون اول ترامپ از ایمیل شخصی و هک شدن اطلاعات وی

ساعت24-یک نشریه محلی آمریکایی می‌گوید معاون اول رئیس‌جمهور این کشور وقتی فرماندار ایندیانا بوده، جرمی مشابه هیلاری کلینتون مرتکب شده و از ایمیل شخصی برای کارهای دولتی استفاده کرده است.

 روزنامه ایدیانااستاز پلیس افشا کرده که «مایک پنس» معاون اول رئیس‌جمهور آمریکا در زمان عهده‌داری سمت فرمانداری ایندیانا، برای رد و بدل کردن اطلاعات مربوط به این ایالت از ایمیل شخصی استفاده کرده و ایمیلش هم هک شده است.

آنطور که در این گزارش آمده، پنس از این ایمیل شخصی برای رد و بدل کردن مسائل حساس و مرتبط با امنیت ملی آمریکا استفاده می‌کرده است.

در میان این ایمیل‌ها که با یک ایمیل AOL نگاشته شده، از موارد مربوط به نگهبانان ورودی‌های فرمانداری گرفته تا نحوه پاسخ ایالت ایندیانا به تهدیدهای تروریستی بین‌المللی ذکر شده است.

دفتر پنس در این خصوص جوابیه‌ای صادر کرده و گفته که وی همانند همه فرمانداران دیگر، هم ایمیل شخصی داشته و هم ایمیل رسمی و تمام قواعد موجود در خصوص نحوه تبادل اطلاعات رسمی با همان ایمیل رسمی را رعایت کرده است.

دفتر فرماندار فعلی ایندیانا 30 صفحه از نامه‌های رد و بدل شده با ایمیل شخصی مایک پنس را منتشر و البته با توجه به محرمانه بودن برخی از آنها، از انتشار تعداد نامعلومی از ایمیل‌ها خودداری کرده است.

اتهام استفاده از ایمیل‌های شخصی و به خطر انداختن امنیت ملی آمریکا، اتهامی بود که «دونالد ترامپ» در کارزار انتخاباتی خود بارها علیه رقیب اصلی یعنی «هیلاری کلینتون» استفاده کرد.

فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افشای استفاده معاون اول ترامپ از ایمیل شخصی و هک شدن اطلاعات وی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..