تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هزینه 54 میلیون دلاری برای واردات لامپ LED + جدول

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، براساس آمار گمرک در 10 ماهه نخست سال جاری بیش از 5 هزار و 200 تن، لامپ LED وارد کشور شده است.

براساس واردات این حجم لامپ LED از کشورهای مختلف جهان، 54 میلیون و 495 هزار و 409 دلار، ارز از کشور خارج شده است.

لازم به ذکر است که ارزش ریالی این میزان واردات، بیش از 170 میلیارد تومان در آمار گمرک به ثبت رسیده است.

براساس این گزارش لامپ‌های LED از کشورهای آلمان، امارات متحده عربی، ایتالیا، ترکیه، جمهوری چک، جمهوری کره، چین و سوئیس، عراق، مالزی و هنگ کنگ وارد ایران شده است.

گفتنی است در میان کشورهای ذکر شده چین بزرگترین صادر کننده لامپ LED به کشور بوده و درآمد 52 میلیون و 836 هزار و 215 دلاری را در 11 ماهه نخست سال جاری نصیب خود کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هزینه 54 میلیون دلاری برای واردات لامپ LED + جدول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..