تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئوچک گل دقیقه 94 تیم جهانبخش را مردود کرد!

ویدئوچک گل دقیقه 94 تیم جهانبخش را مردود کرد!

ورزش > فوتبال جهان - آلکمار با جهانبخش به فینال جام حذفی هلند رسید اما جهانبخش ستاره تیمش نبود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال آلکمار در مسابقه با کامبور می توانست در دقیقه 94 پیروز باشد. توپ این تیم به تور دروازه چسبید اما داور بازی برای لحظه ای تردید کرد. او از کمک هایش مشورت گرفت و بعد درخواست کرد ویدئوی صحنه را چک کند. در ویدئو مشخص بود توپ از پارگی کنار تور وارد دروازه شده است و گل پذیرفته نشد. شاید این اولین باری باشد که ویدئوچک چنین تاثیر ویژه ای در یک فوتبال داشته است. فوتبال هلند یکی از سری مسابقاتی است که ویدئو چک به عنوان یک ابزار کمکی در آن به کمک فوتبال آمده و تست می شود.

در ضربات پنالتی این مسابقه ، آلکمار 3 بر 2 از سد رقیب گذشت اما در همین بازی جهانبخش پنالتی اش را از دست داد.

4141




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئوچک گل دقیقه 94 تیم جهانبخش را مردود کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..