تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگولی ترین و با نمک ترین آدم سینما که خیلی ها را به خنده واداشت! + عکس

پس از حمله اخیر گلزار به فراستی ساعد سهیلی با اعلام خبر صدور پروانه نمایش گرفتن فیلم، با کنایه گفت: فراستی به دردنخورترین آدم سینما نیست.

متلک ساعد سهیلی به مسعود فراستی

 خبر حضور مسعود فراستی در کمیسیون فرهنگی مجلس و صحبت‌های او درباره فیلم «گشت ۲» جنجال‌های بسیاری به پا کرده بود. این منتقد جنجالی البته در چند وقت اخیر همواره خبرساز بوده است که آخرین آن به واکنش تند محمدرضا گلراز به نقدهای فراستی باز می‌گردد. گلزار فراستی را به دردنخورترین آدم سینمای ایران خوانده بود.

حالا پس از صدور پروانه نمایش فیلم «گشت ۲» ساعد سهیلی در یک پست اینستاگرامی نوشته است:

«فراستی به دردنخورترین آدم سینما نیست… بی‌انصاف نباشید، اون خیلی‌ها رو به خنده انداخته و به نظرم گوگولی‌ترین و بانمک‌ترین آدم سینماست»

اینستاگرام ساعد سهیلی

اینستاگرام ساعد سهیلی

گرد آوری: گروه فرهنگ و هنر
seemorgh.com/culture
منبع: صفحه شخصی ساعد سهیلی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگولی ترین و با نمک ترین آدم سینما که خیلی ها را به خنده واداشت! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..