تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوسکچه زرافه‌ای

کد خبر: ۴۸۹۸۶۴

۵۷۶  بازدید

سوسکچه زرافه‌ای یک سوسکچه‌ی بومی ماداگاسکار است که نام خود را از گردن درازی که دارد گرفته است که شبیه به زرافه است.

وبسایت fa-ct.ir: سوسکچه زرافه‌ای یک سوسکچه‌ی بومی ماداگاسکار است که نام خود را از گردن درازی که دارد گرفته است که شبیه به زرافه است.سوسکچه زرافه‌ای

این حشره‌ی حیرت‌انگیز دارای دودیسی جنسی است و گردن نر آن ۲ تا ۳ برابر ماده طول دارد. بیشتر بدن این سوسکچه سیاه است و بال‌های آن قرمز رنگ هستند. کل طول بدن نر کمتر از ۲٫۵ سانتیمتر است. گردن دراز سوسکچه‌ی زرافه‌ای برای کمک به ساخت لانه و نبرد انطباق یافته است.

در هنگام بچه‌دار شدن، مادر از برگی که میزبان بچه‌هاست محافظت می‌کند و سپس تنها یک تخم در داخل لوله‌ی گیاه می‌گذارد و منتظر می‌ماند تا بچه‌اش از تخم بیرون بیاید.

سوسکچه زرافه‌ای گونه‌ای از سرده‌ی سوسکچه‌های برگ‌پیمای تراچلوفوروس است.

سوسکچه زرافه‌ای  سوسکچه زرافه‌ای  سوسکچه زرافه‌ای 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوسکچه زرافه‌ای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..