تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراخوان ثبت نام دوره آموزش تخصصی قرائت قرآن در قم

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: ثبت نام در دوره آموزش تخصصی قرائت تحقیق و ترتیل قرآن «مهدی فروغی» آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص «رواج جلسات تلاوت قرآن»، دوره آموزش تخصصی قرائت تحقیق و ترتیل قرآن کریم با مهدی فروغی، کارشناسی قاری ممتاز در قم برگزار می‌شود.
این دوره به همت مکتب‌القرآن پایگاه شهید چمران در دو سطح مقدماتی و تخصصی برپا خواهد شد که داوطلبان باید از میان دو رشته تحقیق و ترتیل یکی را انتخاب و مطابق آن تلاوت کنند. سپس فایل صوتیشان را به شماره 09038750703 تلگرام کنند.
تکمیل فرم اولیه ثبت نام چون نام و نام‌خانوادگی و شماره ملی و شماره همراه، تلاوت حداکثر 5 دقیقه‌ای و به صورت تقلیدی و یا غیرتقلیدی بودن در قالب mp3، همراه با نشانی آیات تلاوت شده برای ارسال فایل ضروری است.
همچنین علاقه‌مندان تا 15 اسفندماه فرصت دارند تا در این دوره نام‌نویسی کنند و متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 37744661-025 تماس بگیرند.
گفتنی است؛ داوطلبان اهل قم برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به صورت حضوری به خیابان انقلاب، کوچه عشقعلی(شماره 5)، گذر جدا و یا به 45 متری عمار یاسر، جنب پارکینگ شرقی حرم مطهر، انتهای کوچه شهیدان انصاری مراجعه کنند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراخوان ثبت نام دوره آموزش تخصصی قرائت قرآن در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..