تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا این عکس در شبکه های اجتماعی جنجالی شد؟

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز، داب لارکومب، مادر 6 فرزند، هنگام زایمان یکی ازدوقلوهایش به نام جرمی را از دست داد و به او اطلاع داده شد که احتمال دارد تایلا دوقلوی دیگرش را نیز از دست بدهد؛ زیرا جرمی درداخل رحم مادر بر روی تایلا قرار گرفته بود.

به نوشته "شاشه نیوزر"، اما خوشبختانه تایلا نجات پیدا کرد و مادرش این حادثه را یک معجزه توصیف کرد و معتقد است که جرمی جان خود را فدای خواهرش تایلا کرده بود.

اما آنچه که بحث و جدل به راه انداخت، تصویری است که داب لارکومب منتشر کرد. در این عکس به نظر می رسد که نوری اطراف سر تایلا را فراگرفته است. تایلا اینک 8 ساله است. مادر می گوید که روح جرمی در اطراف تایلا حضور دارد؛ زیرا در تصاویری که از تایلا گرفته شده است به نظر می رسد که نوری در پشت سرش قرار دارد!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا این عکس در شبکه های اجتماعی جنجالی شد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..