تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




30 فرد مسلح در عملیات ارتش مصر در سینای شمالی کشته شدند

 به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل ازخبرگزاری آناتولی از قاهره، دست کم 30 تن از عناصر مسلح وابسته به گروههای افراطی در عملیات ارتش مصر در استان سینای شمالی کشته شدند.

 یک منبع امنیتی اعلام کرد نیروهای ارتش مصر روز پنجشنبه در چند مرحله به محل استقرار و مخفیگاه های عناصر مسلح در زمین های کشاورزی در دو منطقه جهاد ابوطبل و الزیتون در جنوب شهر العریش مرکز استان سینای شمالی حمله کردند.

 این منبع که خواست نامش فاش نشود، افزود در حملات ارتش مصر به جنوب شهر العریش دست کم  30 تن از عناصر مسلح کشته شدند.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش مصر در عملیات روز پنجشنبه به جنوب شهر العریش  12 انبار سلاح و مواد منفجره کشف و ضبط کردند.

 ارتش مصر همچنین 20 مخفیگاه عناصر مسلح، تعدادی بمب و مواد لازم برای ساخت مواد منفجره از افراد مسلح کشف کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «30 فرد مسلح در عملیات ارتش مصر در سینای شمالی کشته شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..