تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانه نخبگان بسیج خراسان جنوبی مقام نخست جشنواره جهادگران را کسب کرد

جواد عقیلی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: بسیج علمی خراسان جنوبی در جشنواره جهادگران علم و فناوری کشور در تهران درخشید و از سه طرح فناورانه از مبتکران خراسان جنوبی تجلیل شد.

وی گفت: این طرح‌ها شامل پهپاد بدون سکان از مسعود یوسفی، کمربند علائم حیاتی تکاوران و سربازان وظیفه درگیر در مناطق عملیاتی و حساس از حسن نیک‌ کار و دستگاه اندازه‌گیری شاخص فیزیکی خوراک دام و طیور از حسین محمدیان بود.

عقیلی‌پور افزود: همچنین خانه نخبگان بسیج خراسان جنوبی مقام اول و غرفه خراسان جنوبی در جشنواره جهادگران علم و فناوری کشور به عنوان غرفه برتر معرفی شد.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان جنوبی گفت: 2 هزار طرح فناوری از سراسر کشور به این جشنواره ارسال شده بود که از این تعداد 75 طرح برگزیده و تجلیل شدند.

وی بیان کرد: جشنواره جهادگران علم و فناوری کشور به مدت سه روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران برگزار شد که بسیاری از مقامات کشوری و لشکری از آن بازدید کردند.

عقیلی پور افزود: 8 طرح از خراسان جنوبی نیز در غرفه تجاری سازی این جشنواره به دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران معرفی شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانه نخبگان بسیج خراسان جنوبی مقام نخست جشنواره جهادگران را کسب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..