تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شمار آوارگان بخش غربی شهر موصل از مرز 30 هزار گذشت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، مقامات دولتی عراق اعلام کردند که با افزایش درگیریها در بخش غربی موصل شمار آورگان این منطقه به 31 هزار نفر رسید.

بنا

به گفته «جاسم العطیه» معاون وزیر مهاجرت و جابجایی دولت عراق تنها در روز چهارشنبه بیش از هفت هزار نفر از ساکنان مناطق سماح، دندن، الجوساق، بخش غربی موصل به بیرون از شهر موصل فرار کردند.

«جاسم العطیه» در این باره اضافه کرد که تمام این آوارگان در اردوگاه‌های مستقر در حمام العلیل و القیاره پناه داده می‌شوند.

سازمان ملل ضمن اعلام اینکه مردم شهر موصل هم‌اکنون با کمبود شدید مواد غذایی و مسائل پزشکی روبرو هستند هشدار داده که با شدت‌یافتن درگیریها بین نیروهای عراقی و عناصر داعش در بخش غربی موصل دست‌‌کم 250 هزار نفر در معرض آوارگی خواهند بود.

نیروهای عراقی پس از سه ماه از آغاز عملیات آزادسازی شهر موصل موفق شدند که بخش شرقی شهر موصل را در اواخر ماه ژانویه سال جاری را به طور کامل آزاد کنند و همچنین حیدرالعبادی فرمانده کل قوا عراق روز 17 فوریه فرمان آغاز عملیات آزادسازی بخش غربی موصل را صادر کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شمار آوارگان بخش غربی شهر موصل از مرز 30 هزار گذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..