تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با حضور سردار سلیمانی +عکس

پنجاه و هفتمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان با حضور سردار سرلشکر سلیمانی در کرمان برگزار شد.

صراط: پنجاه و هفتمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان با حضور سردار سرلشکر سلیمانی در کرمان برگزار شد.

به گزارش تسنیم از کرمان، پنجاه و هفتمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان عصر امروز با حضور سردار سرلشکر قاسم سلیمانی در سالن پیامبر اعظم‌(ص) استانداری کرمان برگزار شد.

در این جلسه علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان اظهار داشت: در راستای توسعه اقتصادی استان کرمان از نظ همه گروه‌های سیاسی، نخبگان و مفاخر کرمانی استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به تشکیل مثلث توسعه اقتصادی در استان کرمان و موفقیت‌های آن در ایجاد وحدت بین ارکان نظام در استان گفت: با ایجاد این مثلث نمایندگان مردم، ائمه جمعه و جماعات و دولت در کنار هم به توسعه استان کمک می‌کنند.

جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با حضور سردار سلیمانی +عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با حضور سردار سلیمانی +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..