تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گاف توئیتری سخنگوی کاخ سفید +عکس

سخنگوی کاخ سفید گافی توئیتری داد که این گاف از دید خبرنگاران پنهان نماند.

به گزارش مشرق، "شان اسپایسر" سخنگوی کاخ سفید روز پنجشنبه در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی توئیتر به صورت اشتباهی توئیت کرد که مجلس سنای آمریکا "دونالد ترامپ" را به عنوان وزیر مسکن و توسعه شهری جدید ایالات متحده آمریکا تایید کرد.

این در حالی است که در واقعیت سنا "بن کارسون" را با 58 رای موافق در مقابل 41 رای مخالف به عنوان وزیر مسکن و توسعه شهری آمریکا مورد تایید قرار داد.

البته اسپایسر خیلی سریع این توئیت را پاک کرد و پس از اصلاح، دوباره ارسال کرد اما این گاف وی از دید خبرنگاران پنهان نماند.

گاف توئیتری سخنگوی کاخ سفید +عکس 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گاف توئیتری سخنگوی کاخ سفید +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..