تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قشم ایر خبر فروش این شرکت را تکذیب کرد

شرکت هواپیمایی #قشم ایر خبر فروش این شرکت را تکذیب کرد.

بر اساس این خبر یک منبع مطلع به تین نیوز گفته بود: بناست شرکت هواپیمایی قشم که از اموال بابک زنجانی بوده و اکنون در تصرف وزارت نفت است به فروش برسد.

پس از درج این خبر، شرکت هواپیمایی قشم در اطلاعیه این خبر را تکذیب کرد.

قشم ایر در این اطلاعیه آورده است: «شرکت هواپیمایی قشم پس از واگذاری در سال 1388 به هولدینگ توسعه سورینت قشم، از تاریخ 18/10/91 رسما فعالیت پروازی خود را آغاز کرده است و در سال 1395 به شرکت ملی نفت ایران واگذار گردیده است، لذا درج هر گونه خبر در خصوص مالکیت و فروش این شرکت که از منابعی به غیر از روابط عمومی شرکت هواپیمایی قشم و یا شرکت ملی نفت ایران انتشار یابد صحت نداشته و غیر معتبر می باشد.

هم چنین رقم ذکر شده در برخی از خبرگزاری ها در خصوص تعیین اعتبار و تخمین ارزش ریالی این شرکت صحت نداشته و موید به فروش رفتن این شرکت نیست.

شایان ذکر است در صورتی که شرکت ملی نفت ایران قصد فروش شرکت مذکور را داشته باشد، رسما در این خصوص اطلاع رسانی خواهد کرد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قشم ایر خبر فروش این شرکت را تکذیب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..