تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صالح صماد: عربستان مانع از ارسال کمک های بشر دوستانه به یمن می شود

به گزارش پایگاه خبری المسیره یمن، وی بر اهمیت رفع محاصره کامل از یمن به ویژه فرودگاه صنعا تاکید کرد و افزود: حملات متجاوزان سعودی به بندرها، پل ها و راه ها افزایش یافته است.
رئیس دولت نجات ملی یمن با اشاره به تلاش عربستان و متحدانش برای حمله به سواحل غربی یمن و بندر حدیده ، نسبت به عواقب انسانی این حملات هشدار داد.
صالح صماد همچنین با اشاره به اهمیت امنیت فرودگاه ها و بنادر یمن گفت: تجاوز عربستان به یمن و محاصره همه جانبه این کشور باعث شده است تا شکاف های امنیتی خطرناکی در زمینه امنیت فرودگاهی در یمن به وجود آید.
صماد در این دیدار همچنین نامه خود به دبیر کل سازمان ملل متحد را تسلیم استیون اوبراین کرد.
وی در این نامه خطاب به آنتونیو گوترش از تلاش برای حل مسالمت آمیز بحران یمن استقبال کرده است و همچنین در خصوص تحولات جاری در این کشور بویژه در زمینه مسائل انسانی گزارشی به دبیر کل سازمان ملل متحد ارائه کرده است.
از سوی دیگر استیون اوبراین با تاکید بر این که راه حل سیاسی تنها راه خروج از بحران یمن است، خواستار افزایش تلاش ها برای رفع مصائب و مشکلات مردم این کشور شد.
پیشتر معاون دبیرکل سازمان ملل در امور انسانی گفته بود: 19 میلیون یمنی نیاز به کمک های بشر دوستانه دارند و 7 میلیون شهروند این کشور نمی دانند وعده بعدی غذای خود را از کجا و چگونه فراهم کنند.
عربستان همراه با چند کشور عربی و آمریکا از ششم فروردین سال گذشته اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور به هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن به قدرت کرد.
این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از 11هزار یمنی و زخمی شدن ده ها هزار نفر دیگر و همچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.
شبک**9365**1917**مترجم: رضا میرزائی* انتشار دهنده: سید محمدباقر نوربخش

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صالح صماد: عربستان مانع از ارسال کمک های بشر دوستانه به یمن می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..