تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ تند و بی پرده محمدرضا گلزار به مسعود فراستی

ساعت 24- بعد از انتقادات اخیر مسعود فراستی این بار محمدرضا گلزار در گفت و گو یی از این منتقد انتقاد کرد.

بعد از واکنش دیگر بازیگران این بار  محمدرضا گلزار گفت: مسعود فراستی به درد نخور ترین آدم سینمای ایران است و ایشان هیچ قدم مثبتی در سینمای ما برنداشته است. من معمولا سکوت می کنم و این آدم ها را نمی بینم و نمیشناسم. اما حرف هایی در مورد من زدند و من خیلی قدم مثبت برای سینمای ایران برداشته ام . لااقل می گویید گلزار از پول سازهای این سینما Cinema بوده است. اقای فراستی شما برای این سینما چکار کرده اید؟ جواب ایشان را مردم با فروش 15 میلیاردی سلام بمبئی داده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ تند و بی پرده محمدرضا گلزار به مسعود فراستی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..