تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش مرکل برای توافق مشابه ترکیه با مصر در خصوص مهاجران

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ای پی تی ان، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان گفت روز پنجشنبه در دیدار با رییس جمهور مصر به بررسی راههای کند کردن مهاجرت به اروپا پرداخته است.

مرکل کمی پس از ورود به مصر با عبدالفتاح سیسی دیدار و با وی گفتگو کرد. مرکل در کنفرانس خبری روز پنجشنبه گفت وی و سیسی به گفتگو درباره تهدید تروریسم در سراسر جهان و اهمیت حفظ جامعه مدنی دارای تنوع جمعیتی برضد فعالیت های تروریستی پرداختند.

مرکل گفت دو طرف همچنین درباره راههای کمک به مصر برای تقویت گارد ساحلی این کشور و سرکوب قاچاق انسان در دریای مدیترانه پرداختند جایی که هزاران مهاجر هر سال جان خود را از دست می دهند.

گفته می شود مرکل در تلاش برای دستیابی به توافق با مصر مشابه توافق اتحادیه اروپا و ترکیه درباره مهاجران است که براساس آن آنکارا جلوی مهاجران و پناهجویانی را که عازم اروپا هستند در ازای کمک اقتصادی می گیرد.

صدر اعظم آلمان همچنین انتظار می رود روز جمعه با تجار، نمایندگان جامعه مدنی، مسلمانان و رهبان مسیحی دیدار کند. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش مرکل برای توافق مشابه ترکیه با مصر در خصوص مهاجران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..