تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زندگی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها بر دیوار باغ موزه هنر ایرانی

زندگی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها بر دیوار باغ موزه هنر ایرانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چهاردهمين جشن تصوير سال و جشنواره فيلم تصوير از اول اسفند در بخش‌های اصلی و وي‍ژه موبايل «ايران ما»، «پلاسكو» و «آيت‌اله هاشمی» در همه‌ فضاهای نمايشگاهی خانه هنرمندان ايران برگزار شده است و تا بيستم اسفند ادامه خواهد داشت.

برگزيدگان بخش‌های مسابقه، بیستم اسفند در آيين پايانی جشن تصوير سال در خانه هنرمندان ايران معرفی می‌شوند.

همچنین بخش وي‍ژه تصوير سال با عنوان «مادربزرگ و پدربزرگ ايرانی» با همراهی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شده است. در این بخش عکس‌هایی که از مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌های ایرانی به صورت پرتره، زندگی روزمره، حضور در آیین‌ها و مراسم ملی و مذهبی و سایر جنبه‌های زندگی‌شان گرفته شده باشد، ارایه می‌شود.

آثار اين هنرمندان از روز جمعه 13 اسفند در باغ موزه هنر ایرانی از ساعت 16 افتتاح می‌شود و تا پايان فروردين 1396 براي بازديدكنندگان تهرانی و مسافران نوروزی برپا می‌ماند. باغ موزه هنر ايرانی در میدان تجریش، خیابان شهید دربندی (مقصودبیگ)، خیابان دکتر حسابی، شماره‌ی 30 واقع است.

در این بخش به 10 اثر برگزیده، از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تندیس تصویر سال، دیپلم افتخار و 10 میلیون ریال اهدا می‌شود.

57242




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زندگی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها بر دیوار باغ موزه هنر ایرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..