تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علائم بیماری «لوپوس» را بشناسید

به گزارش افکارنیوز، محمدی پزشک متخصص با اشاره به بیماری لوپوس اظهار داشت: بیماری لوپوس یک بیماری خود ایمنی است که در آن سیستم دفاعی بدن علیه سلول های سفید واکنش نشان می‌دهد و سبب آسیب مفاصل، پوست، کلیه و سیستم عصبی می‌شود. وی بیان کرد: این بیماری در زنان جوان بیشتر خود را نشان می‌دهد و زنان 9 برابر مردان بیشتر در معرض خطر بروز این عارضه هستند. طبق آمارها، از هر 2 هزار و 500 نفر یک نفر به این بیماری دچار می‌شود. محمدی ادامه داد: نور خورشید، استرس های روحی و عفونتهای ویروسی از عوامل خطرساز در بروز چنین بیماری است و اگر فردی سابقه ژنتیکی داشته باشد زودتر از دیگران به این عارضه دچار می‌شود. وی عنوان کرد: درد و تورم مفاصل، قرمزی گونه‌ها و بینی، ریزش مو، زخم دهان، احساس خستگی، درد قفسه سینه، تب، بی اشتهایی سردرد و تشنج از جمله علائم این بیماری محسوب می‌شوند. محمدی ادامه داد: در صورت بروز علائم بیماری لوپوس برای جلوگیری از درگیر شدن ارگانهای مهم بدن مانند کلیه، مغز، قلب و سیستم خونی باید سریعا به پزشک مراجعه کرد.

وی یادآور شد: نارسایی کلیه، تشنج و عوارض مغزی و همچنین نارسایی تنفسی از دیگر عوارض مهم این بیماری محسوب می‌شود و نور آفتاب برای این نوع بیماران به شدت ضرر دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علائم بیماری «لوپوس» را بشناسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..