تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اروپا در صدد لغو امکان سفر بدون روادید برای آمریکایی‌ها

پارلمان اروپا امروز (پنج‌شنبه) خواستار اعمال رویه‌ای به منظور اجباری شدن درخواست صدور روادید برای شهروندان آمریکایی پیش از سفر به کشورهای عضو اتحادیه اروپا شد.

آفتاب‌‌نیوز :

در همین حال، کمیسیون اروپا تاکید کرد به دنبال راهکارهایی دیپلماتیک است و از این رو به نظر می رسد که عمل به این خواسته  قانون‌گذاران پارلمان اروپا ممکن نباشد.

در حال حاضر واشنگتن سفر اتباع چهار کشور شرق اروپا و قبرس را منوط به دریافت ویزا کرده اما ۲۳ عضو اتحادیه اروپا می‌توانند بدون دریافت روادید به خاک ایالات متحده سفر کنند.

این در حالی است که اتحادیه اروپا خواستار رفتار برابر با شهروندان عضو این اتحادیه شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، مقام های کمیسیون اروپا اعلام کرده‌اند که به دنبال حل و فصل این موضوع خواهند بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اروپا در صدد لغو امکان سفر بدون روادید برای آمریکایی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..