تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا نام ارتش صهیونیستی در لیست سیاه سازمان ملل قرار می‌گیرد؟

سازمان‌های حقوقی از دبیرکل سازمان ملل خواستند که نام ارتش صهیونیستی را در لیست سیاه این سازمان قرار دهد.

به گزارش مشرق، سازمان‌های حقوقی روز چهارشنبه با ارسال نامه‌ای به "آنتونیو گوتیرش" دبیرکل سازمان ملل متحد، خواستار قرار گرفتن نام ارتش صهیونیستی در لیست سیاه این سازمان شدند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت أحارونوت نوشت: این درخواست که می‌تواند در صورت گنجانده شدن عملی نام ارتش صهیونیستی در لیست سیاه، اعمال مجازات‌های بین المللی علیه آن‌را به دنبال داشته باشد، اقدامی خطرناک به شمار می‌رود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، لیست سیاه سازمان ملل شامل گروه‌های تروریستی مانند داعش، طالبان، بوکوحرام، القاعده و برخی سازمان‌های دیگر است که نام آن‌ها بر اساس گزارش سالانه دبیر کل سازمان ملل درباره خسارت‌های وارده به کودکان که معمولا ماه مه یا ژوئن منتشر می‌شود، در لیست سیاه قرار می‌گیرد.

در این نامه سازمان‌های حقوقی آمده است که ارتش صهیونیستی از سال 2001 تاکنون خسارت‌های زیادی به کودکان فلسطینی وارد کرده و باعث کشته و زخمی شدن صدها نفر از آنها در جریان بمباران‌ها علیه نوار غزه و کرانه باختری شده است و حتی مدارس و مراکز محل حضور کودکان هم از این حملات در امان نبوده‌اند.

سازمان‌های حقوقی دو سال قبل نیز سعی در قرار دادن نام ارتش صهیونیستی در لیست سیاه را داشتند که بان کی مون دبیرکل وقت سازمان ملل تحت تاثیر فشارها و تهدیدات آمریکا و رژیم صهیونیستی با این اقدام مخالفت کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا نام ارتش صهیونیستی در لیست سیاه سازمان ملل قرار می‌گیرد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..