تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بشار الجعفری: بشار اسد به وعده خود عمل کرد

نماینده سوریه در سازمان با دعوت از همه برای سفر به شهر باستانی «تدمر» تأکید کرد که رئیس‌جمهور سوریه به وعده خود برای آزادی این شهر عمل کرد.

به گزارش مشرق، «بشار الجعفری» نماینده سوریه در سازمان ملل و رئیس هیأت مذاکره کنندگان دولت سوریه، گفت: رئیس‌جمهور اسد به وعده خود عمل کرد و شهر «تدمر» آزاد شد و همه برای دیدن زیبایی این شهر دعوت هستند.

بنا بر اعلام خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، الجعفری در جریان کنفرانس خبری با «استیفان دی میستورا» نماینده سازمان ملل در امور سوریه، در ادامه درباره مذاکرات ژنو گفت: مسئولیت شکست مذاکرات ژنو بر گردن هیأت ریاض (هیأت معارضان) است.

او ادامه داد: جلسه با دی میستورا دو ساعت و نیم به طول انجامید و گفت‌و‌گوها بر یک موضوع و آن هم «مبارزه با تروریسم» متمرکز بود و از او خواستیم تا با صدور بیانیه‌‌ای انفجارهای تروریستی جبهة النصره در استان حمص را محکوم کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بشار الجعفری: بشار اسد به وعده خود عمل کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..