تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوست و مو/ بهترین روغن‌ها برای ماساژ

ماساژ بدن هم برای سلامتی و لطافت پوست آن و هم برای رفع خستگی، می‌تواند بسیار موثر باشد.

استفاده از روغن‌های مفید می‌تواند، برای رفع مشکلات خشکی و تیرگی پوست به صورت طبیعی تا حدود زیادی موثر باشد. در این مطلب سعی داریم بهترین روغن‌ها برای ماساژ را به شما معرفی کنیم.
شناخت روغن مناسب برای ماساژ می‌تواند به شما در یک ماساژ خوب کمک کند، سعی کنید قبل از هر حمام پوست دست‌ها و پاها را با این روغن‌ها به خوبی ماساژ دهید تا در کاهش خستگی ناشی از کار روزانه و افزایش لطافت پوست به شما کمک کنند. روغن‌های بسیاری وجود دارند که در اینجا ۳ نوع از آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

۱٫ روغن بادام شیرین
این روغن، رنگ زرد کمرنگی دارد و بوی شیرینی می‌دهد. کمی از آن را روی پوست بمالید و به خوبی ماساژ دهید. روغن بادام به سرعت جذب پوست می‌شود و برای درمان التهاب و خشکی پوست بسیار موثر است. روغن بادام برای تغذیه موها و پوست بدن بهترین گزینه است و ضد خارش می‌باشد.

پس از این روغن هم برای ماساژ پوست و هم برای ماساژ کف سر و ریشه‌ی موها استفاده کنید. بهترین زمان برای به کار بردن این روغن برای موها نیم ساعت قبل از حمام کردن می‌باشد و بعد از آن سر را شامپو بزنید و بشویید.

۲٫ روغن نارگیل
این روغن معمولا به صورت جامد در دسترس می‌باشد و قبل از استفاده باید کمی گرم شود. روغن نارگیل برای از بین بردن ترک‌های پوستی و کاهش خشکی آن بسیار مفید است. از این روغن برای برطرف کردن پینه‌های دست‌ها، آرنج، کف پا و قوزک بهره بگیرید. خاصیت دیگر

این روغن در کاهش اثرات آفتاب سوختگی است. اگر به دنبال یک مرطوب کننده‌ی طبیعی می‌گردید روغن نارگیل بهترین گزینه است. از روغن نارگیل برای درمان وزی و موخوره نیز استفاده می‌شود.البته روش‌های خانگی بسیاری برای رفع خشکی مو وجود دارد که استفاده از روغن نارگیل یکی از بهترین‌ها برای آن است.

۳٫ روغن زیتون
اگر در پاها و یا مچ دست و کمر خود احساس درد و ناراحتی می‌کنید با روغن زیتون این نواحی را ماساژ دهید و درد مفاصل خود را با ماساژ این روغن التیام ببخشید. همچنین روغن زیتون برای درخشندگی و نرمی پوست مفید می‌باشد. روغن زیتون برای لایه برداری پوست و بهتر شدن وضعیت گردش خون در بدن پیشنهاد خوبی است، ضمن اینکه این روغن می‌تواند آرامش بخش نیز باشد.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوست و مو/ بهترین روغن‌ها برای ماساژ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..