تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت کریم باقری از اتفاق جنجالی در تمرین پرسپولیس در امارات

مربی تیم پرسپولیس عنوان کرد: هیچ کسی بزرگتر از نام پرسپولیس نیست.‎

به گزارش کاپ،کریم باقری در پاسخ به درخواست رامین رضاییان که از او خواسته بود اتفاقات رخ داده در اردوی امارات را بازگو کند عنوان کرد:پس از اتفاقاتی که در این چند روز گذشته افتاده ودل شما عزیزان را آزرده خاطر کرده عذر خواهی میکنم از این اتفاقها برای هر ورزشکاری رخ می دهد. مهم این است که باشگاه پرسپولیس و کل مجموعه تیم چگونه آن را مدیریت کنند.

وی ادامه داد:به هر حال تنش وبحث بین این دو بازیکن اتفاق افتاده، و طبق دستور سر مربی تیم به کمیته انضباطی باشگاه معرفی شده اند .بنده باید عرض کنم در مورد اتفاقی که روی داده بود وقتی صحنه را دیدم برای جلوگیری از تنش و تمام شدن ماجرا مجبور به اخراج این دو بازیکن از تمرین آن لحظه شدم .اما تصمیم گیری نهایی درباره این موضوع بر عهده سر مربی تیم و کمیته انضباطی است. .همه ما اشتباه و جوانی میکنیم و انسان جایز الخطا است ،امیدوارم کمیته انضباطی وسر مربی تیم به خوبی این قضیه رو مدیریت کنند.

باقری افزود:به طور حتم هیچ کسی بزرگتر از نام پرسپولیس نیست.‎روزهای بسیار حساسی را سپری می کنیم ونباید اجازه بدهیم تمرکز تیم به هم بخورد.به امید جشن قهرمانی با هواداران پرسپولیس.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت کریم باقری از اتفاق جنجالی در تمرین پرسپولیس در امارات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..